Silnik dziwnie pracuje? Powodów takiego zachowania silnika może być kilka, ale może być to przepalona uszczelka pod głowicą. Jakie są inne objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą? Jest ich wiele:
brązowa-biała maź na wewnętrznej stronie korka od od wlewu do chłodnicy, wyczuwalny w aucie swąd, nietypowy kolor spalin, problemy z porannym rozruchem po wystygnięciu samochodu, nierówna praca na wolnych obrotach, pęcherzyki powietrza w płynie chłodzącym w zbiorniku wyrównawczym, twarde przewody chłodnicze, ulatnianie się spalin z pod bagnetu olejowego, nietypowo wysoka temperatura silnika, bulgotanie płynu chłodzącego.
Podczas wymiany uszczelki pod głowicą wykonuje się: wymianę oleju oraz filtra, wymianę paska rozrządu, wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów, planowanie głowicy. Uszkodzona uszczelka to poważna awaria samochodu. Jeśli podejrzewasz, że to mogło się przytrafić Tobie, to nie czekaj i zadzwoń do nas. Zdiagnozujemy samochód i będziemy wiedzieć na pewno czy trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą.