Wymiana paska łańcucha rozrządu, koszt - cena w Warszawie

Zapraszamy do zapoznania sie z oferta

Pasek i łańcuch przenoszący napęd z wału karbowego na wałki rozrządu to element jaka podlega wzmożonej eksploatacji. Odpowiada on za ruch obrotowy koła pasowego na wał rozrządu. Warto go wymieniać co około od 80 do 150 tysięcy kilometrów. Zależy to od wymogów technicznych samochodu. Dokładne dane należy pobrać w książce serwisowej. Wyeksploatowany pasek może zerwać się i doprowadzić do zniszczenia silnika. Dlatego zawsze planuj z wyprzedzeniem serwis z wymianą paska i łańcucha rozrządu. W naszym warsztacie Fellow - Service w Warszawie przeprowadzamy usługę zgodnie ze specyfikacją techniczną auta. Razem z paskiem przenoszącym napęd z wału karbowego na wałki rozrządu wymienimy również inne podzespoły układu. Wliczają się do nich: rolki, uszczelniacze wałka, pompa wody oraz napinacze. Podobnie jak pasek pracuje łańcuch rozrządu, a jego żywotność zależy od przebytych kilometrów i podlega on również jak pasek wymianie. Wymiana łańcucha rozrządu potrzebna jest wtedy, gdy gdy elementy łańcucha zetrą się. Poznasz to po głośnym szumieniu łańcucha pod maską. Wymiana paska rozrządu jest przez użytkowników samochodu najczęściej lekceważona. Z kolei, zerwany pasek lub łańcuch zawsze kończy się zniszczeniem silnika. Nie ociągaj się z wymianą łańcucha lub paska rozrządu i umówi się na termin.

Zapraszamy do kontaktu
REKOMENDUJEMY TYLKO SPRAWDZONYCH DOSTAWCÓW CZĘŚCI
Nasz warsztat oferuje klientowi jedynie dobre części od najlepszych producentów w Europie, którzy oferują minimum 12 miesięczną gwarancję na swoje części zamienne. MAGNETI MARELLI, PHILIPS, SKF, FIRESTONE, KLEBER, DAYCO, TRW AUTOMOTIVE, CASTROL, MANN HUMMEL, FERODO, LPR, LUK