Cykliczne sprawdzanie układu klimatyzacji gwarantuje jego poprawne funkcjonowanie. Sporo czynnika chłodzącego zużywa się przy mocnym obciążeniu układu czyli latem.
Oczywiście ulatnianie się czynnika chłodniczego bez względu czy to
czynnik R134A czy R1234yf
to proces stały, gdyż klimatyzacja samochodowa nie jest układem szczelnym. W samochodach nie ma wskaźnika poziomu napełnienia klimatyzacji i o tym, że jest pusta dowiadujesz się gdy nie chodzi.
Z tego właśnie powodu trzeba cyklicznie oddawać samochód do serwisu gdzie napełnią klimatyzację.
Uzupełnienie czynnika odpowiedzialnego za odprowadzanie ciepła nie jest jedyną rzeczą jaką wykonuje się w trakcie serwisu klimatyzacji. W czasie uzupełniania klimatyzacji sprawdzamy również szczelność klimatyzacji. Pozwala to wykryć wszystkie dziury w układzie, na łączeniu ze sprężarką.
Jaka jest cena za napełnianie klimatyzacji?
Koszt napełniania klimatyzacji składa się z kosztu za czynności serwisowe i opłaty za zużyty czynnik
.
Ile czasu zajmuje serwis klimatyzacji?
Całość z ozonowaniem klimatyzacji trwa około 40 minut.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).